zaterdag 3 september 2011

Why me?

Ja hoor, het gaat weer goed. Vannacht weer eens ziek geworden...
Heel erge hoofdpijn en een buikgriepje. Wanneer houdt het eens een keer op?
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik nu weer naar de dokter ga,
aangezien hij zei dat hij me naar het ziekenhuis zou verwijzen. Ik baal hier echt van.

Maar goed, genoeg gezeurd. Ik ben woensdag voor het eerst naar school geweest, dat is de reden waarom ik een tijdje geen blog heb gepost. Ik dacht echt dat ik een rotklas zou krijgen. Ik doe de opleiding Pedagogisch Werker BOL niveau 3. Maar toen we eenmaal kennis hadden gemaakt, bleek iedereen wel heel aardig te zijn! Phew, weer een last minder. Ik moet er wel aan wennen dat ik elke dag van 9:00 tot 16:00 moet, en soms zelfs tot 16:30! Maar dat komt wel goed.

Hebben jullie een leuke klas? xoxo'

1 opmerking: